~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

marți, 15 decembrie 2015

FUEGO: "Am ajuns într-o altă etapă a carierei..."


FUEGO: "Mi se pare că e vremea să renunţ treptat la numele de FUEGO..."

"Mi se pare că e vremea, după cum afirmam şi ieri într-un material pe care-l găsiţi mai jos, de la Observatorul Antenei 1, să renunţ treptat la numele de FUEGO.
Nu ştiu, sincer, cât de uşor le va fi glumeţilor să digere schimbarea aceasta şi să găsească noi poante, unele mai reuşite, altele mai limitate, pe seama numelui PAUL SURUGIU.
Sincer, m-am înţeles bine cu Fuego.
La începuturi, vorbea despre ce cântam, mai apoi am zis că trebuie să-l impun, ulterior numele devenise cunoscut şi oamenii mă identificau. Acum e deja pe buzele oamenilor şi, uşor, pot reveni la numele meu.
Oricum, dincolo de toate acestea, actul artistic este cel care ne diferenţiază!

Accesaţi:

 Am ajuns într-o altă etapă a carierei mele şi ştiu că pot face mult mai mult pentru publicul şi admiratorii mei. Cu sentimentul acesta m-am trezit de dimineaţă.
Ce-i drept, destul de istovit după turul de forţă pe care-l am, la care am ajuns abia la mijloc – minunatul turneu
"ACASĂ DE CRĂCIUN".
Nu disper, colindele mă revigorează şi merg mai departe pentru public şi pentru satisfacţia mea.
Iubesc să fiu pe scenă.
Mulţumesc pentru poze Gemeny Studio Constanţa - fotograf Dragoş Dimof!"
Paul Surugiu - FUEGO
15 decembrie 2015

Un comentariu:

  1. Domnule Paul Surugiu, nu trebuie sa va ginditi ce efect are asupra fanilor hotarirea dumneavoastra, deoerece dumneavoastra suntei MAGICIANUL.. STARUL..SOLISTUL mult iubit si aplaudat..Ori cum virstra de 40 de ani e virsta DESTINULUI...Se spune ca "Obisnuinta e a doua natura" ...dar eu spun ca ori ce "invat are si un dezvat.." Cu admiratie si drag
    ELENA CESAR VON SACHSE

    RăspundețiȘtergere