~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

miercuri, 30 decembrie 2015

"Copilăria este inima tuturor vârstelor..."


FUEGO: "În vremea de atunci
mă regăsesc..."


"Îmi revăd anii copilăriei ca într-o umbră oglindită în suflet.
Timpul a trecut şi, parcă, cumva zăresc puştiul de ieri, rătăcit printre luminile maturizării, cum îşi caută drumul, cum se bucură de fiecare clipă şi îşi face planuri pentru când va creşte.
Mă văd mereu, mare fiind, cum visam să ajung cineva, cum râdeam şi plângeam şi cum credeam că pot pune lacăt copilăriei pentru vecie.
Am reuşit, însă, să-mi păstrez năzuinţele şi bucuria pe chip.
Cumva, în vremea de atunci, mă regăsesc.
Mai jos, matur cu suflet inocent, m-am lăsat fotografiat de copilul prietenilor mei, un talent real într-ale dansului şi fotografiei.
Copilăria, spunea Blaga,
este inima tuturor vârstelor...
Zi liniştită!"
Paul Surugiu - FUEGO
30 decembrie 2015

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu