~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

joi, 24 decembrie 2015

24 decembrie 2015 - FUEGO - apariţii TV


FUEGO: "Ce i-aţi cerut Moşului?"

"L-am surprins pe Moş Crăciun
în plină acţiune.
Începuse deja să împartă cadouri.
I-am zis pe nume, numai că nu a reacţionat la apelativul de "Moş Gerilă", cum era denumit pe vremuri.
Pentru mine, povestea lui Moş Crăciun e un prilej de a face bucurii.
Acesta-i, cred eu, rolul magiei din Ajun.
Vorba cântecului - "din lucruri simple împărţim, minuni la cei pe care îi iubim"!
I-am cerut răbdare şi chibzuinţă pentru mine, pace pentru voi şi relaxare pentru lumea mare.
În schimb, i-am promis colinde
în ziua de Ajun.
Astfel, de la ora 20.00, pe ROMÂNIA TV, urmăriţi o super emisiune cu mine, în care povestim şi cânt pentru voi.
Tot azi, de la 21.45, pe TVH, vă invit
"ACASĂ DE CRĂCIUN", într-o altă ediţie în care vor răsuna colindele.
Iar de la 22.45, mutaţi pe Antena Stars!
Ce i-aţi cerut Moşului?"
Paul Surugiu - FUEGO
24 decembrie 2015

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu