~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

marți, 22 decembrie 2015

24 decembrie 2015 - Concert FUEGO la Antena Stars


FUEGO: "Nicăieri nu-i
mai bine ca acasă..."

"ACASĂ DE CRĂCIUN
nu-i doar titlul unui spectacol.
E un îndemn, e o stare, e o realitate.
Nicăieri nu-i mai bine ca acasă în pragul sărbătorilor, alături de familie
şi de cei dragi.
În jurul amintirilor, al cântecelor mele de iarnă, ce au fiecare dintre ele câte ceva din acest dicton, am construit
concertul de anul acesta.
Tot cei de la Antena Stars mi-au fost parteneri, ca şi anul trecut, şi împreună cu ei, mulţumindu-le pe această cale pentru profesionalism, susţinere şi implicare, am filmat spectacolul de la
Teatrul "Constantin Tănase" din Bucureşti.
Vi-l dăruim cu drag, într-o seară magică.
Peste două ore în care veţi asculta cele mai frumoase colinde din repertoriul meu, devenite tradiţie.
În seara de Ajun, pe 24 decembrie,
de la ora 22.45, pe Antena Stars...
Nu-i de pierdut!"
Paul Surugiu - FUEGO
22 decembrie 2015

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu