~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

duminică, 15 noiembrie 2015

FUEGO: "Zi de zi mă-ncearcă tot felul de emoţii..."


FUEGO: "Din puţinul nostru, îi putem sprijini pe cei din jur,
cu sufletul deschis..."


"Periplul meu prin Republica Moldova e cel mai bun prilej de a conştientiza că trăim într-o lume a contrastelor.
Zi de zi mă-ncearcă tot felul de emoţii.
Văd priviri îndurerate, brăzdate de povara vieţii, cum se luminează atunci când aud muzica mea.
Mi-e dat să zăresc tristeţea alungată din ochii copiilor pe care, la fiecare spectacol, îi ajut prin proiectul
"ART BY FUEGO -
ARTA PENTRU SUFLET".
Credeţi-mă, când se adună toţi în jurul scenei, se crează un moment unic. Copiii aceştia nu ştiu ce-nseamnă DAR, iar gestul meu le aduce fericire.
Până acum, am sprijinit prin pasiunea mea pentru pictură, copii din Soroca, Teleneşti, Marandeni, Floreşti, Drochia,
Rîşcani şi Cimişlia.
Şi nu vreau ca gestul meu să fie apreciat.
N-am creat lumea "Art By Fuego" pentru laude, ci pentru a trage un semnal de alarmă, pentru a-i face pe ceilalţi să înţeleagă că, din puţinul nostru, atât cât avem posibilitate, îi putem sprijini pe cei din jur, cu sufletul deschis."
Paul Surugiu - FUEGO
15 noiembrie 2015

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu