~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

vineri, 20 noiembrie 2015

FUEGO: "Voi aveţi prieteni adevăraţi?"


"Mira Dauer şi Stela Enache
- două caractere speciale..."

"Cântecul zice că mesei mele îi şade bine împrejur cu prieteni buni.
N-am mulţi, dar mâna aceea e sigură şi e clar cea pe care merg atunci când am nevoie de sfaturi, de o vorbă bună sau de-o alinare.
Am şi câţiva colegi prieteni.
Sigur, toţi îmi sunt dragi şi pe toţi îi apreciez, indiferent de ce cântă, cum cântă şi ce spun.
Fiecare munceşte în felul său şi fiecare are dreptul la părticica lui.
Iată-mă-s cu două prietene măreţe, artiste impresionante ale României, la ziua mea de naştere de anul acesta. Iniţial se dorea a fi un selfie, Mirabela este maestră la fotografiat, dar în final a rămas o amintire pe care nu avem cum s-o uităm.
Voi aveţi prieteni adevăraţi?
Mai jos, eu cu Mira Dauer şi Stela Enache, două caractere speciale, altruiste, cu suflet cât pentru dat şi la alţii."
Paul Surugiu - FUEGO
20 noiembrie 2015

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu