~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

marți, 17 noiembrie 2015

FUEGO: "Toţi formăm o singură inimă română..."


Paul Surugiu - FUEGO:
"Basarabie, ridică-ţi fruntea,
Căci va fi bine!
Salvarea vine de peste Prut!..."


"Aşa-mi încep concertele din Republica Moldova, din perioada asta.
Iniţial mă gândeam că globalizarea, toate problemele din teritoriu i-au făcut să uite de patrie, dar se pare că, de fiecare dată când încep să cânt, oamenii se ridică şi parcă toţi, la unison, formăm o singură inimă română.
Nu vreau să vă ameţesc cu istoriile acestea, dar chiar sunt impresionat şi onorat.
Când stau şi mă uit aşa şi văd cum în localităţi şi oraşe, unele din ele uitate de lume, oamenii vin în număr atât de mare, nu ştiu ce reacţie să am.
E tipul acela de sentiment în care, oricât ai fi tu de stăpân pe tine,
n-ai cum să nu devii copleşit.
Aseară, de exemplu, am cântat într-un sătuc dintr-un raion de altădată.
Aşa pare când ajungi!
Rapid îţi pierzi percepţia când le vezi ospitalitatea, bucuria de a primi un artist şi o sală de spectacole, renovată, cochetă, cu peste 900 de persoane.
Le-am povestit tuturor despre ce-nseamnă Basarabia pentru mine şi alături de Centrul Filantropic "Steaua de Cristal", prin proiectul meu - "Art By Fuego - Artă pentru suflet", am fost alături de tinerii cu probleme, unii în scaun cu rotile, oferindu-le sprijin şi daruri, dar şi de cei talentaţi, cum e fanfara de fete "Olişca", pe care le vedeţi mai jos, care şi-au propus să cucerească toată Basarabia.
Dar din dar se face Rai!"
Paul Surugiu - FUEGO
17 noiembrie 2015

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu