~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

sâmbătă, 17 octombrie 2015

"Vreau ca emisiunea să meargă mai departe!"


FUEGO: "Lucrul bine făcut e acela în care pui suflet..."

"Mâine seară, oficial, dăm drumul site-ului www.artbyfuego.ro.
E firesc să am emoţii, ca pentru orice proiect al meu, mai ales că acum totul
vine pe o altă plajă.
Ce mă bucură este că momentul coincide cu emisiunea mea de la Favorit TV,
ce începe tot la ora 20.00.
Noi nu suntem perfecţi, la emisiune, în schimb am construit acest proiect,
"ARTĂ PENTRU ETERNITATE",
care, de un an de zile, a premiat aproape 100 de artişti români, de toate vârstele, din toate genurile, cu mai mult sau mai puţin succes.
Nu facem separatisme, nu acordăm pe pile şi credeţi-ne că în timp, toată lumea care ne acceptă invitaţia va fi premiată.
Poate că nu-i un trofeu important, dar am satisfacţia că pot fi alături de colegii mei, unii dintre ei chiar uitaţi de către public.
În fond, lucrul bine făcut e
acela în care pui suflet. 
Iar eu sunt fericit atunci când văd bucuria colegilor mei, când ei îmi spun la final că ne mulţumesc. Nu pentru trofeu neapărat, cât pentru faptul că au venit în faţa voastră şi-au cântat, fără să facă vreun scandal sau vreun artificiu.
De asta vreau ca
emisiunea să meargă mai departe!
Mâine seară v-am pregătit o mulţime de momente unice.
Îi am cu mine pe bunii prieteni - Mihai Constantinescu şi Cătălin Crişan, care vor primi trofee, dar şi pe Silvia Dumitrescu, Ştefania Rareş, Vitalie Dani, Nina Ermurachi, care au fost deja premiaţi.
La un moment dat, îi vom omagia, oferindu-le o piesă nouă şi cutremurătoare, pe cei care au plecat prea repede –
CORNELIU VADIM TUDOR,
LUCREŢIA CIOBANU, GEORGE POPOVICI.
Nu pierdeţi!"
Paul Surugiu - FUEGO
17 octombrie 2015

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu