~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

joi, 1 octombrie 2015

FUEGO: "Proiectul are o finalitate umanitară..."


FUEGO: "Parte din fondurile adunate vor fi donate..."

"Ne apropiem de lansarea site-ului
"ART BY FUEGO",
o lume despre mine, cu nuanţe şi culori, forme şi idei, muzică şi pasiune.
Nerăbdarea îmi e mare, credeţi-mă, în primul rând pentru a vedea reacţiile voastre. Spuneam asta şi ieri, că atunci când îţi propui ceva, susţinut de o motivaţie, şi n-ai un răspuns, de orice gen, atunci tot efortul tău este în van.
Cu atât mai mult cu cât proiectul acesta are o finalitate umanitară.
Eu niciodată n-am făcut ceva fără să gândesc sau să-mi pese şi de cei din jurul meu.
Astfel că, parte din fondurile adunate vor fi donate unor cauze umanitare ce au în prim-plan copiii instituţionalizaţi
şi persoanele vârstnice.
Ajutorul, implicarea înseamnă, dincolo de a arăta că pentru tine contează,
o dovadă de omenie.
Vă mai arăt azi două din lucrările mele.
Mă joc cu pensula şi mă bucur că vă place.
Mai aştept impresiile voastre.
În final îmi exprim, în acelaşi timp, şi regretul pentru dispariţia marei soliste de folclor, "doamna munţilor" -
LUCREŢIA CIOBANU."
Paul Surugiu - FUEGO
1 octombrie 2015

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu