~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

duminică, 4 octombrie 2015

FUEGO: "Pictura e formă de exprimare..."


FUEGO: "România mea are şi oameni speciali, istorie, cultură..."

"Fiecare colţ de Românie are câte o istorie,
fie că-i cunoscută,
fie că e mai puţin promovată.
Am ajuns la Botoşani şi am dat fuga la locul în care Ştefan Luchian, poetul culorii şi-al anemonelor, pictorul florilor, a avut câţiva ani atelierul de pictură.
N-au ele muzeele noastre patina timpului, dar reuşesc să te introducă
în perioada de cândva.
Luchian a simţit culorile, a trăit şi trăieşte în fiecare din picturile sale, mai ales că în ultimii ani de viaţă a lucrat
având o boală gravă.
Cum şi pentru mine, din pasiune, pictura e formă de exprimare, am imortalizat ipostaza, mai ales că pe noul site,
"Art by Fuego", veţi găsi un tablou cu titlul "Omagiu lui Ştefan Luchian", pe care-l puteţi vedea mai jos. (...) 
Concluzia zilei?
România mea, asta pe care am ocazia să o văd prin profesie, are şi oameni speciali, istorie, cultură şi-un strop de spirit autentic nealterat."
Paul Surugiu - FUEGO
4 octombrie 2015

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu