~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

luni, 19 octombrie 2015

FUEGO: "Muzica nu e ceva ce se vinde la tarabă..."


FUEGO: "Ştiu şi pot să cânt..."

"N-am cum să nu-mi exprim mulţumirile pentru faptul că, zi de zi, mai mulţi sau mai puţini, mă urmăriţi, îmi scrieţi, îmi daţi like-uri şi apreciaţi munca, muzica, picturile şi tot ce fac eu.
Sper că aţi intrat pe site-ul www.artbyfuego.ro...
Cineva mă întreba recent despre sacrificii, despre cum ar fi fost dacă n-ar fi fost muzica. Dincolo de faptul că muzica nu e ceva ce se vinde la tarabă, spuneam că în viaţă nu noi facem, în fond, aceste alegeri.
Sigur că ne putem trasa drumul, sigur că avem grijă ce şi cum facem,
dar talentul este sau nu este.
Eu - şi să fi vrut - n-aveam cum să fac altceva.
Ştiu şi pot să cânt, mi-a fost suficient, am luat viaţa în mâini, am muncit, am depus efort, am şi suferit, şi am reuşit.
Viaţa este cea care ne oferă pe tavă câte ceva. Mai apoi, singuri găsim lumina de la capătul tunelului.
Merele şi perele nu cad singure, ca în poveste, în traistă.
Ai noroc, dar dacă nu-l dublezi cu muncă,
n-ai reuşit nimic.
De asta am admirat şi apreciat, mereu, oamenii valoroşi, care muncesc pe brânci pentru a demonstra, pentru a face loc şi numelui lor printre ceilalţi."
Paul Surugiu - FUEGO
19 octombrie 2015

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu