~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

sâmbătă, 3 octombrie 2015

FUEGO: "Fiecare are loc sub soare..."


FUEGO: "Gusturile muzicale sunt cele mai mari enigme..."

"Ascultam aseară, în maşină, o emisiune la radio, în care se vorbea despre ce se difuzează şi ce nu, despre artiştii mari, despre muzica de ieri şi cea de azi,
despre hit şi şlagăr.
Cum drumul meu de întoarcere a fost lung, am avut suficient timp s-ascult şi să-mi dau seama că toate discuţiile acestea sunt oarecum în van. Inclusiv cele despre ce credem noi că e bine în detrimentul altor lucruri despre care avem impresia
că n-ar fi corecte.
Totul e relativ, iar gusturile muzicale, artistice în general, sunt cele mai mari enigme ale ţării noastre.
N-am dubiu că fiecare are loc sub soare pe planetă.
Dar ascultând, eu m-am bucurat de un lucru. Că muzica mea, deşi nu e poate intens difuzată la radio, e cunoscută, cumpărată, ascultată pe Youtube şi reţinută în ani de fanii mei, chiar şi unele piese create pentru consum, pentru petreceri.
De asta şi compun în continuare şi fac melodii noi. Nu ajung să se audă zilnic la radio, dar ajung în casele celor care mă apreciază, prin diverse metode.
Una dintre ele va fi prin intermediului ART by FUEGO, acolo unde veţi găsi aproape toate materialele mele discografice, precum şi piese cunoscute din repertoriul meu."
Paul Surugiu - FUEGO
3 octombrie 2015

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu