~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

luni, 5 octombrie 2015

"Am o mulţime de idei şi surprize pentru voi..."


FUEGO: "Îmi fac planuri, dar le schimb în permanenţă..."

"Povestim aici de un an şi ceva, ne-am adunat suficienţi, dar nu v-am întrebat niciodată dacă vă faceţi planuri...
Lăsăm la o parte povestea cu superstiţiile.
Deseori, trebuie să ne fixăm ţinte înalte, să luptăm pentru ele şi să avem idealuri mari, pe care să le realizăm cu paşi mici şi siguri.
Cazul meu e atipic.
Îmi fac planuri, dar le schimb în permanenţă, ajungând în final să construiesc chiar mai mult decât mi-am propus.
Uneori, timpul îmi mai joacă feste, dar chiar şi aşa, mă simt împlinit atunci când scopul meu e dus la îndeplinire.
Ce nu fixez niciodată în planurile mele mari, e termenul limită.
Viaţa e prea frumoasă şi relaxată, ca să o constrângem cu bariere, mai ales atunci când ne permitem luxul acesta.
În viitorul apropiat, am o mulţime de idei şi surprize pentru voi.
Piese şi emisiuni noi, site spectaculos,
turnee şi poveşti de neuitat.
Vă salut prietenos!"
Paul Surugiu - FUEGO
5 octombrie 2015

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu