~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

duminică, 20 septembrie 2015

"Le-am cântat cu drag miilor de moldoveni..."


FUEGO: "Bostaniada - o treabă cât se poate de serioasă,
bine organizată..."

"Aşa-mi vine câteodată sa pun la păstrare toate minunile vieţii mele, să-mi fie recoltă pentru momentele triste.
Că tot veni vorba de recoltă, acum e timpul în care-aduni ce-ai răsădit timp de-un an, de la speranţe la încredere.
Voi aţi cules roadele?
Şi la figurat, dar şi la propriu, căci acum se face mustul aprig şi proviziile pentru iarnă.
Aşa se întâmplă şi în localitatea Lozova, din Basarabia, unde are loc anual festivalul "Bostaniada".
O treabă cât se poate de serioasă,
bine organizată.
Le-am cântat cu drag miilor de moldoveni ce-au venit să mă vadă.
La final mi-au oferit o medalie de aur, în semn de preţuire, şi o ploscă pentru palincă, lucrată manual, dar şi o coroană
sculptată din dovleac.
La plecare am imortalizat pentru voi o parte din recoltă.
La mine mai durează câteva zile, căci am de adunat şi arătat piese noi, un turneu de suflet, picturi şi-un site nou.
Nu uitaţi de ora 20.00, Favorit TV, cu mine şi muzica mea, şi prieteni dragi!
Zi bogată!"


Paul Surugiu - FUEGO
20 septembrie 2015

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu