~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

duminică, 27 septembrie 2015

FUEGO: "Pregătim ceva cu adevărat emoţionant..."


FUEGO: "Ar merita încercat, măcar de dragul puţinelor clipe pe care le mai ai
de petrecut cu părinţii..."

"Acum ştiu că poate unii aţi spus că-i prea devreme, dar numai mâine nu-i poimâine şi luna decembrie se apropie.
Eu am început deja repetiţiile şi vă spun pe cuvânt că pregătim ceva cu adevărat emoţionant. Practic, ne întoarcem acasă de sărbători, măcar prin cântec.
Aţi verificat lista oraşelor să vedeţi dacă ajung şi la voi?
Repet, nu eu sunt organizator şi nu pot ajunge, în timp aşa scurt, peste tot.
Bilete puteţi cumpăra începând cu 1 octombrie, de la casele de bilete ale sălilor. Detalii aflaţi sunând la numărul 0746774204.
De unde am plecat cu ideea
reîntoarcerii acasă?
În primul rând, cineva-mi spunea că-i un stereotip absurd, pur românesc. Nu m-am contrazis, în schimb am întrebat unde îşi aminteşte că a vărsat primele lacrimi ori a iubit prima oară, unde a mâncat cel mai bine, unde s-a bucurat şi a visat.
Şi astfel şi-a dat singur răspunsul.
Nu-i obligatoriu sa mergi "Acasă de Crăciun", dar ar merita încercat, măcar de dragul puţinelor clipe pe care le mai ai de petrecut cu părinţii.
Ulterior, ar putea fi prea târziu!
Eu m-aş urca acum într-o maşina de colecţie, să mă ducă rapid într-o vizita la Turda.
Aşadar, cred că avem motive suficiente sa cântăm anul acesta, toată luna decembrie.
Musai live, cu band şi orchestraţii noi!
Să auzim de bine! Salut voios!"
Paul Surugiu - FUEGO
27 septembrie 2015

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu