~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

luni, 28 septembrie 2015

FUEGO: "Când poţi face bine, nu ezita să-l faci!"


FUEGO: "Am cântat sincer
şi de-a dreptul emoţionat
când i-am văzut..."

"Atunci când poţi face bine, de orice natură, nu ezita să-l faci, mai ales dacă binele tău are implicaţii pe termen lung.
Vedeţi voi, toate faptele-s admirabile, dar în momentul în care pentru aproape nimic suntem răsplătiţi cu totul,
e o adevărată lecţie.
A fost cazul meu, ieri, când am participat, pentru a doua oară, la Festivalul de Artă şi Creativitate "Steaua de Cristal", de la Chişinău, o manifestare dedicată
copiilor cu deficienţe.
Parcă nici drumul de la Bucureşti nu a fost greu când am văzut toată lumea adunată la Teatrul de Vară din Chişinău...
Concertul a avut caracter umanitar şi ştiu că aportul meu a fost poate nesemnificativ pentru modificarea destinului acestor copii, dar nu pot exprima câte mulţumiri am primit, cât entuziasm şi aplauze şi
sute de poze la final.
N-am simţit acea oră deloc, când am văzut toţi oamenii veniţi să mă vadă pe mine şi, în felul acesta, să ajute şi copiii.
Am mai înţeles ieri că pentru public, noţiunea de "spectaculos" e diferită. N-am creat un show, am cântat sincer şi de-a dreptul emoţionat când i-am văzut.
Ei au zis că tocmai simplitatea şi sinceritatea i-au bucurat.
Pe cei mici i-am servit cu bomboane şi-am făcut o mulţime de poze.
Dincolo de tot, în final, am ajutat!
Prin munca mea!
Şi ştiu că asta e răsplata!"
Paul Surugiu - FUEGO
28 septembrie 2015

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu