~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

vineri, 7 august 2015

"În noapte, orice minune pare mai frumoasă..."


FUEGO: "Mai toate nopţile mele au în prim-plan profesia..."


"Întotdeauna noaptea e un sfetnic bun.
Am învăţat asta de mic şi mi-am dat seama pe parcurs că cele mai frumoase amintiri se petrec la lumina de nedescris a lunii.
De ani buni, mai toate nopţile mele au în prim-plan profesia.
Cânt şi străbat România şi întâmpin zorii fără să mă gândesc la ce va fi, bucurându-mă de clipele în care mă reîntâlnesc cu admiratorii mei, la evenimente, ori de drumurile lungi către casă.
Dar, totuşi, în noapte,
orice minune pare mai frumoasă.
Am descoperit la Paris că oraşul prinde viaţă când se lasă seara, agitaţia punând stăpânire pe toate cele ce au rolul de a ne impresiona.
Ştiu că noaptea e destinată, prin canoanele corecte, somnului, dar oare nu-i mai deplin să renunţăm, cu orice risc, la câteva momente de somn, pentru a ne ferici pe deplin de felul în care viaţa e animată noaptea?
Şi uite aşa mi-am petrecut nopţile, plimbându-mă, admirând oraşul luminat ca într-o feerie, uitându-mă, de pe prispa unei terase, la oamenii ce mişunau, mai ceva ca în Turnul Babel.
Şi încă un secret - pe căldura asta, e mai bine să ne odihnim ziua!"
Paul Surugiu - FUEGO
7 august 2015

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu