~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

vineri, 14 august 2015

FUEGO: "Vă mulţumesc pentru toate sugestiile"


FUEGO: "Mai stăm câteva zile până la decizia finală..."

"Ţin să vă mulţumesc pentru toate sugestiile cu privire la numele noului meu prieten.
Le-am citit pe toate şi...
zău că m-am amuzat tare rău.
I le-am citit şi lui şi-a fost entuziasmat.
Mai stăm câteva zile până la decizia finală.
Exact ca în viaţă.
Hotărârile majore nu se iau aşa, cu una - cu două.
Eu mi-s omul deciziilor rapide, dar, în ani, am învăţat că e bine să pui în balanţă şi să te gândeşti la toate înainte de a face
ceva important.
Pentru a fi împăcaţi cu noi, e musai, oarecum, să ne înfrânăm impulsul şi să raţionăm cu atenţie.
Revenind, vă spun că asta mic al meu, care-i băiat, e şi foarte muzical.
I-am pus să asculte albumul de muzică populară cu maestrul Botgros
şi pare foarte entuziasmat.
De săptămana viitoare,
îl veţi putea asculta şi voi!"
Paul Surugiu - FUEGO
14 august 2015

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu