~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

duminică, 2 august 2015

FUEGO: "Staţi liniştiţi! Nu mă las de muzică!"


FUEGO: "Un templu, la propriu, al eleganţei şi-al florilor..."

"Prieteni, în primul rând, vă mulţumesc pentru susţinerea arătată faţă de
noua mea pasiune - pictura!
Îmi dă inspiraţie şi suficientă determinare încât să continui.
Apoi, ştiţi că fiind permanent pe drumuri, de atâţia ani, am locuit, de voie şi de nevoie, într-o mulţime de hoteluri - locuri în care vii şi pleci, lăsându-ţi câteva amintiri
în fiecare din ele. 
Dar nu mi-a fost dat, niciodată, să văd un spaţiu de acest gen, care să fie un templu, la propriu, al eleganţei şi-al florilor.
Având câteva zile în care am preferat să mă deconectez, am poposit în locul în care s-a creat un cult al florilor, spectaculos. 
Aşezate în forme atipice, florile acestea desăvârşesc atmosfera unui spaţiu care nu are cum să nu te relaxeze şi inspire.
Cum ajung acasă, voi picta câteva dintre imaginile surprinse aici.
Staţi liniştiţi, nu mă las de MUZICĂ!
Asta îmi e menirea!
Pictatul e doar hobby!"
Paul Surugiu - FUEGO
2 august 2015

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu