~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

marți, 11 august 2015

FUEGO: "Preţuiesc momentul în care mă aflu!"


FUEGO: "Imaginile vorbesc de la sine despre stare şi caracter..."

"Uneori, din imaginile sufletului nostru dispar culorile.
La propriu chiar, ajungem să nu mai vedem frumuseţile de lângă noi.
Ştiţi că acum, de când cu reîmprospătarea picturii în viaţa mea, văd culorile vieţii în alte nuanţe, mult mai puternice şi
mult mai vioaie. 
Alteori, le elimin complet, pentru a putea sesiza adevărul ce se ascunde
dincolo de frumuseţe.
Cert este că imaginile noastre, fie că au sau nu viaţă, ori sunt alb-negru sau sepia, vorbesc de la sine despre stare şi caracter.
Eu îmi pot da seama, cu limite, despre felul unei persoane, din câteva fotografii.
Mai mult, în ani, îţi dai seama că pozele nu doar că te-au imortalizat pe tine, ci şi fragmentul de timp în care te aflai.
De asta postez permanent poze, pentru că preţuiesc momentul în care mă aflu.
Şi vă invit să faceţi la fel."
Paul Surugiu - FUEGO
11 august 2015

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu