~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

sâmbătă, 1 august 2015

FUEGO: "Nu sunt mare pictor, dar îmi place..."


FUEGO: "Iubiţi ceea ce faceţi, chiar şi când e greu!"

"Parte din căldura mare s-a mai diminuat, ploaia ne-a curăţat puţin şi iată-ne la început de august.
Astăzi mă gândeam cum aş funcţiona eu fără agitaţie. Mă vedeţi voi domol şi calm, ardelean tipic, dar de copil am fost ca argintul viu.
Parcă nu-s eu dacă n-am parte de adrenalina şi zău că şi inspiraţia are alt spor atunci când alerg, când mă precipit, când mă enervez, muncind de zor pentru admiratorii mei.
Azi vă arăt şi câteva din picturile mele, doar v-am promis...
Le găsiţi în exclusivitate pe Wowbiz.
Nu sunt mare pictor, da-mi place, iar în toamnă facem expoziţia şi site-ul.
Mai jos vă arăt o nouă pictură din colecţia mea, pe lângă cele din Wowbiz!
Până la urmă, cea care ne dă formă, individualitate, stabilitate, statut şi culoare este munca noastră, indiferent de domeniul de activitate. Nu-i ruşinos să munceşti, să lupţi pentru a dovedi că nimeni şi nimic nu decide pentru soarta ta, în afară de tine.
Aşadar, iubiţi ceea ce faceţi,
chiar şi când e greu!"
Paul Surugiu - FUEGO
1 august 2015

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu