~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

duminică, 9 august 2015

FUEGO: "Mă pot retrage în linişte..."


FUEGO: "Simt că sunt cuiva
de folos, cu munca
şi strădania mea..."

"Am vorbit tot timpul, cu riscul de a mă repeta, de întâlnirile cu publicul meu.
Nu e o nevoie a confirmării, ci, pur şi simplu, e acea senzaţie prin care simt că sunt cuiva de folos, cu munca şi strădania mea.
Şi atunci, oricât ar fi drumurile de stresante, nu mai ai nicio grijă.
Zilele trecute, spre exemplu, la Carei, am spart barierele convenţionale şi-am reuşit să mişc maghiarii cu melodiile mele.
Un public cu atitudine, cu zvâc, ce mi-a arătat încă o dată că muzica e universală, atunci când e transmisă sincer,
fără artificii de imagine.
Azi mă fiinţez în Moldova, la Săbăoani, unde mă aşteaptă prieteni dragi, public pe care-l ştiu de mulţi ani şi care nu m-a dezamăgit.
Ăsta e răspunsul la întrebarea legată de forţa şi inspiraţia mea.
După astfel de bucurii, mă pot retrage în linişte, să compun pentru voi, să pictez, să scriu şi să vă dăruiesc o parte din sufletul meu, ca într-o... "poveste a pianului"..."
Paul Surugiu - FUEGO
9 august 2015

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu