~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

sâmbătă, 8 august 2015

FUEGO: "Este vital ca oamenii să comunice..."


FUEGO: "Nu ne mai spunem
ce-am vrea..."

"Dragi prieteni,
Se întâmplă ca poveştile mele să aibă
ecouri pentru voi.
Cred că, în fond, dincolo de toate, de orice statut, este vital ca oamenii să comunice, să-şi exprime sentimentele, frustrările şi dezamăgirile, să interacţioneze şi să-şi găsească, atunci când este cazul, puncte comune de discuţie.
Cum totu-i o tehnologie,
comunicarea s-a pierdut.
Nu ne mai spunem ce-am vrea şi nici nu mai avem ocazia să facem asta.
Sincer să spun, nici unde!
Cel puţin pentru noi, artiştii...
De asta am creat eu, în ani, pentru colegii mei, emisiunea "Familia Favorit".
Mâine seară, de la ora 20.00, pe Favorit TV, încep cel de-al şaptelea sezon. Am ediţii noi şi o mulţime de colegi dragi, pe care-i voi premia, vorbind cu ei, câte-n lună şi stele, fără să ne dăm în spectacol fără rost.
Nu ne pierdeţi!"
Paul Surugiu - FUEGO
8 august 2015

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu