~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

miercuri, 12 august 2015

FUEGO: "Drag îmi e de România!"


FUEGO: "Oamenii noştri sunt harnici şi iubăreţi,
primitori şi sfătoşi..."

"Drag îmi e de România asta mare!
N-avem noi autostrăzi, dar avem un relief pe care ni-l invidiază mulţi. Şi mă bucur să aud că românii îşi vizitează ţara.
Am descoperit asta căutând un loc de cazare, cu îndârjire, şi credeţi-mă că, pe o distanţă de câteva sute de kilometri, totul era plin.
Aşa-i că se cer schimbări, multe şi diverse, dar până acolo, trebuie neapărat văzută România, pe care-o consider, pe lângă leagănul meu şi locul în care tradiţia are un alt farmec cu ajutorul naturii.
Nu cred că-i loc pe care să nu-l fi văzut şi vacanţă în care, pe lângă altă destinaţie, să nu punctez şi România, mai ales că oamenii noştri sunt harnici şi iubăreţi, primitori nevoie mare şi sfătoşi ca nimeni alţii.
Şi amatori tare de taifasuri."
Paul Surugiu - FUEGO
12 august 2015

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu