~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

luni, 17 august 2015

FUEGO: "Are vârsta vreo importanţă?"


FUEGO: "În anii aceştia am adunat o multitudine
de comori..."

"Are vârsta vreo importanţă
în viaţa noastră?
Eu zic că-i doar o cifră, frumos concepută, pentru a fi notată pe tortul pe care-l primim de ziua noastră.
Apropo, a mea se apropie cu paşi repezi şi am început să primesc cadouri
încă de zilele trecute.
Vă mulţumesc pentru asta, dar sincer vă spun că am tot ce-mi trebuie.
Vă doresc pe voi în regulă, să-mi fiţi alături mult timp!
Vârsta n-am probleme s-o divulg, dar până pe 23 august, zic să mai păstrăm puţin misterul, pentru cei ce nu ştiu deja
câţi ani fac.
Sigur e în schimb faptul că în anii aceştia, am adunat o multitudine de comori.
Nu materiale.
Ci spirituale.
Modele, profesori, oameni care m-au ajutat, prieteni dragi, vechi şi noi, experienţe, admiratori, momente inedite petrecute pe scenă şi în mijlocul ei.
La astea ţin cel mai mult, dincolo de toate.
Şi-ar mai fi faptul c-am rămas, în suflet, acelaşi copil de cândva, care credea cu disperare în bunătatea lumii şi în îndreptarea ei."
Paul Surugiu - FUEGO
17 august 2015

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu