~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

joi, 13 august 2015

FUEGO: "Am o dilemă..."


FUEGO: "Minunea asta mică are de pe-acum personalitate..."


"Am o dilemă, dragii mei!
Începând de ieri, sunt fericitul posesor, cu greu, ce-i drept, al acestui exemplar canin de-o frumuseţe rară.
De cum l-am văzut, ne-am lipit ca marca de scrisoare şi, oricât aş fi încercat eu să-l determin să nu se ataşeze prea tare,
n-am reuşit.
Numai că nu ştiu ce nume să-i dau, aşa că apelez la ajutorul vostru.
Accept toate sugestiile.
Vă spun că minunea asta mică, decupată parca din reclamele de profil, are de pe-acum personalitate şi-mi da bătăi de cap.
Deşi nu sunt prea mare fan al câinilor, mai ales să fie ai mei, după acesta m-am aprins iremediabil.
Este Akita Inu şi are câte ceva din toate.
E şi prietenos şi docil, dificil şi demn.
Mai sper doar să-i găsesc numele potrivit."
Paul Surugiu - FUEGO
13 august 2015

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu