~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

luni, 3 august 2015

FUEGO: "Aici nu simţi trecerea timpului..."


FUEGO: "Aici e, oarecum, leagănul dragostei..."


"Mi-am permis nepreţuitul lux de a avea câteva zile libere în care, fără vreo apăsare, să-mi văd doar de mine, bucurându-mă de minunăţiile unei culturi nepereche.
Acum mergem pe principiul de a ghici voi ţara în care mă aflu.
Prea multe indicii nu vă dau.
Spun doar că aici e oarecum leagănul dragostei şi poate singura capitală europeană în care nu simţi trecerea timpului, din pricina boemiei ce te-nsoţeşte tot timpul.
Poveştile din ani nu le mai descriu, în schimb se poate vedea că şi-au conservat cu sfinţenie istoria, făcând în permanenţă
referire la aceasta.
Eu mi-s patriot, dar din păcate, noi am uitat pe alocuri care ne mai e relaţia cu istoria.
Pas cu pas, ca niciodată, am luat acum oraşul la puricat, pentru a descoperi farmecul străzii şi bucuria miturilor ce duc dincolo de ce se ştie şi spune.
Adaug că "meritam" pauza asta.
E numai bună pentru inspiraţie.
Mă susţineţi, da?"
Paul Surugiu - FUEGO
3 august 2015

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu