~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

sâmbătă, 15 august 2015

FUEGO: "Aducem un omagiu maestrului Bogardo..."


FUEGO: "Am pentru voi o ediţie specială a emisiunii mele..."

"Mariilor, Marianilor, Marietelor şi tuturor derivatelor, vă doresc ani frumoşi şi fericiţi, înmiresmaţi cu mirosul împlinirilor şi-al florilor pe care le-aţi primit azi.
 Şi eu am flori pentru voi, imortalizate în picturi.
Ceva mai atipice, dar realizate special pentru această ocazie.
Vor fi parte din colecţia mea, la care lucrez de zor, precum şi la site-ul în care le veţi regăsi pe toate.
Am trandafiri realizaţi în tehnica cuţitului, pentru că m-am gândit să-i aducem un omagiu şi maestrului Bogardo şi trandafirilor săi muzicali nemuritori, care acum 6 ani, fix azi, pleca dintre noi.
Ştiţi principiul meu, întotdeauna muzica şi pictura vor fi în strânsă legătură, una având poezie în cuvânt, cealaltă în culoare.
Şi Marina Română să trăiască şi noi pe lângă ei!
Pe lângă florile pictate de mine, mai am pentru voi, mâine seară, de la ora 20.00, o ediţie specială a emisiunii mele de la Favorit, cu Marii celebre.
La mulţi ani!"
Paul Surugiu - FUEGO
15 august 2015

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu