~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

sâmbătă, 11 iulie 2015

"Maestrul Kerestely a trăit o seară de colecţie..."


FUEGO: "Am fost fericit că am putut da o mână de ajutor prietenilor..."

"Fii un adevărat cadou
pentru lumea în care trăieşti!
Aşa sună dictonul Rotary International de anul acesta. Şi am zis că ar fi bine, pentru prieteni, să mă conformez. Aşa că i-am făcut o bucurie maestrului Jolt Kerestely, l-am luat cu mine şi am mers la Focşani, acolo unde prietena mea, Elena Stoica, schimba mandatul 2014-2015, din funcţia de preşedinte al clubului "Rotary Varana" Focşani, al cărui "Prieten al Bunăvoinţei" sunt de anul trecut.
Seara a fost oarecum solemnă, destinsă doar de intervenţiile maestrului Kerestely, care la cei 82 de ani, ne-a făcut o triplă surpriză - a cântat blues şi jazz, după ce a primit şi el premiu din partea Elenei Stoica şi a Rotary, a dansat şi mi-a compus o nouă piesă, ce va fi cu siguranţă o bijuterie.
Cum nimic nu se poate termina decât într-o notă pozitivă, Elena ne-a spus în final ce înseamnă fericirea, eu le-am cântat şi am fost fericit că am putut da
o mână de ajutor prietenilor.
Pentru asta sunt, în fond, cei apropiaţi.
De asta încerc să-i mulţumesc, de fiecare dată, Elenei şi soţului ei, Florin Stoica, pentru prietenie şi sprijin.
Şi tot aseară am descoperit ce mare lucru este să faci, din nimic,
o amintire pentru totdeauna.
Maestrul Kerestely, după o viaţă de cântec, a trăit o seară de colecţie, prin mine şi Elena.
Şi suntem mândri de asta!"
Paul Surugiu - FUEGO
11 iulie 2015

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu