~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

joi, 30 iulie 2015

FUEGO: "Voi îmi sunteţi prieteni de aur!"


FUEGO: "De mic am fost
fascinat de surprize..."

"Prieteni, sper c-aţi stat ieri în faţa televizoarelor, da?
Aşa cum am vrut şi eu să vă fac surprize,
aşa mi s-au făcut şi mie.
Nu mă aşteptam să-l văd pe nea Joly acolo şi să vă spunem că lucrăm la primul musical audio din România - "Vremuri apuse". Până la primăvară, îl edităm cu siguranţă!
Şi pentru că în fiecare zi e o zi a ceva, de parcă fiecare sentiment de pe lumea asta trebuie să aibă zi internaţională,
azi e a prieteniei.
Nu vă mai povestesc despre asta, pentru că e deja notat că voi îmi sunteţi prieteni de aur, iar în sine prietenia este legătura sfântă pe care-o pot crea oamenii între ei.
Dar am plecat de la surprize.
De mic am fost fascinat de surprize.
Sigur, puţin egoist, mai mult preferam să primesc decât să ofer, dar am învăţat în timp să înclin balanţa.
Surprizele nu au doar bucuria descoperirii, dar mai cuprind şi o bucată de suflet, de importanţă, dragoste. Faci surprize atunci când simţi că-i natural, că e în firea lucrurilor să fie aşa, nu constrâns sau forţat.
De asta eu voi continua mereu
să vă fac surprize."
Paul Surugiu - FUEGO
30 iulie 2015

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu