~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

luni, 6 iulie 2015

FUEGO: "Trăim aşa - cu rapiditate - totul..."


FUEGO: "Ştiu sigur
că-mi va fi bine,
pentru că-mi sunteţi alături..."

"Vi se întâmplă vreodată să vi se facă dor de ceva sau de cineva pe care n-aţi apucat să cunoaşteţi?
De un lucru sau de-o stare, ori de vreun loc în care doar gândul a poposit, cu puterea lui nebănuită?
Mie, da!
Mi se face dor să visez la popasuri în perioade în care mi-ar fi plăcut să trăiesc, mi se face dor de mari oameni pe care am impresia că-i ştiu de-o viaţă
doar privindu-le opera.
Mă gândesc la ce va fi şi parcă mi se face dor şi vreau uneori s-ajung mai repede.
Şi alteori prea greu mi se mai face
dor de ceva.
Trăim aşa - cu rapiditate - totul, cu nepăsare uneori, încât nu ne mai gândim nici la "ce-ar fi fost" şi nici la "ce-ar fi"...
Şi nici nu mai visăm.
Poate nici măcar de dragul de-a visa, aşa, fără scop precis.
Cum am dat de ceva vreme liber la vise, zic ca astăzi să vi se facă dor de-un vis
şi să-mi scrieţi.
Chiar acum mă gândeam că mie mi se face dor de-o zi de mâine şi de poimâine, în care ştiu sigur că-mi va fi bine, pentru că-mi sunteţi alături.
De asta trăiesc un...
"VIS ÎMPLINIT"..."
Paul Surugiu - FUEGO
6 iulie 2015

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu