~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

luni, 27 iulie 2015

FUEGO: "Timpul e cu mine, mi-e prieten bun..."


FUEGO: "Mă ştiţi neobosit şi dornic de a vă oferi cât mai multe..."

"Cum mi-s agitat tare, nu mi-am dat seama că luna lui Cuptor e aproape pe terminate şi se apropie luna august, prilej pentru o mulţime de noutăţi din partea mea.
Acum mă ştiţi neobosit şi dornic de a vă oferi cât mai multe, dar chiar mi-am dat seama de un fapt - mie personal, timpul
mi-e prieten bun.
De îmbătrânit prea tare, nu a făcut-o, deşi mă apropii vertiginos de 40.
Amintirile nu mi le-a răpit, nici satisfacţiile, iar când vine vorba de făcut treabă ca la carte, am mereu suficient timp ca să realizez ce mi-am propus.
Cred că ţine mai mult de felul în care ne programăm treburile şi cum ne setăm din start. Dacă intervine şi plăcerea în toată povestea, atunci timpul chiar e doar o unitate.
Timpul e cu mine şi atunci când am nevoie de linişte şi odihnă, chiar şi atunci când am nevoie de el ca să ajung la cât mai multe manifestări într-o seară.
Şi mai e de partea mea când vreau să-i răpesc ceva clipe pe care să le imortalizez pentru totdeauna - îmi lasă câteva secunde de bucurie în plus când sunt pe scenă şi vă privesc aplaudându-mă.
Aşadar, august e la doi paşi. La fel şi albumul de populară cu maestrul Botgros şi parte din picturile mele, o nouă surpriză muzicală cu revista "Taifasuri", interviuri, premiere muzicale, dar şi emisiuni de colecţie la Favorit TV.
Foto - Blagoslovitu Corneliu - Chişinău"
Paul Surugiu - FUEGO
27 iulie 2015

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu