~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

vineri, 17 iulie 2015

FUEGO: "Sunt un exponent al tinerilor de cândva..."


FUEGO: "Nu-s nostalgic şi nici nu trăiesc în trecut..."

"Tare mă mir şi eu ce s-a schimbat industria muzicală. Şi eu m-am schimbat.
Cred însă că am avut, comparativ cu cei de acum, un start demn de jocurile olimpice. Şi nu mă refer doar la mine, ci la noi, toţi cei lansaţi la sfârşitul anilor '90, fie că am fost solişti ori trupe.
Eram peste tot.
Ne cenzuram de unii singuri şi parcă nu era nevoie să apelăm la atâtea tertipuri pentru a ieşi în faţa publicului. Drept dovadă, chiar dacă aveam şi piese mai puţin calitative, am rezistat eroic. Aproape toţi... Şi ne-am construit, fiecare pe nişa sa, drumuri ce se dovedesc a fi de succes.
Să ne înţelegem bine.
Nu-s nostalgic şi nici nu trăiesc în trecut. Dimpotrivă. Doar că sesizez diferenţele şi-i tare plăcut să te vezi pe tine evoluând, căci orice-ar fi, în prezent, suntem cea mai deplină variantă a noastră.
Dar chiar şi aşa, cu bune şi rele, cu etape şi tot felul de momente în care ne era greu, parcă atunci, în anii '90, nu ne pândeau, atât de flagrant şi deranjant,
decadenţa şi mojicia.
Fac parte din generaţia celor care mai credeau în muzică mai mult decât într-o profesie, din generaţia celor care-au crescut cu cei mari şi-au muncit ca să se impună.
Sunt un exponent al tinerilor de cândva, azi artişti, care au ştiut că nu gloria îţi asigură ceva, ci determinarea."
Paul Surugiu - FUEGO
17 iulie 2015

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu