~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

marți, 21 iulie 2015

FUEGO: "Sunt cel mai fericit pentru albumele mele!"


FUEGO: "Am avut albume din toate genurile muzicale..."

"Avem uneori momente în care ne apucăm să privim în urmă pentru a face o retrospectivă.
Eu am o mulţime de bucurii, dacă mă apuc să fac asta şi mă tem că aş putea da în diabet. Dar dintre toate, sunt cel mai fericit pentru albumele mele.
Primul l-am scos prin 1994, la Turda, împreună cu Alexandru Malschi.
Ultimul - acum vreo 3 luni, iar următorul va apărea la mijlocul lunii august.
Aşa suntem construiţi noi, oamenii.
Să aşezăm părţile fericirilor noastre în tot felul de mărturii, de care să ne aducem aminte mai târziu. Unii au scrisori, alţii cărţi, alţii imagini, alţii sentimentele...
Eu am muzica mea, strânsă în 30 de albume de studio. Asta dacă nu pun la socoteală că mai nou, transform şi picturile mele în mărturii pentru cândva.
Am avut albume din toate genurile muzicale şi cred că n-ar fi rău dacă aş mai face câteva.
Aşa cum unii colecţionează diverse, aşa fac eu cu materialele proprii. De vreo câţiva ani, oricum nu se mai vând ca altădată.
Acum toată muzica este pe internet din prima secundă şi trebuie
să ne punem la punct.
Dar chiar şi aşa, eu sunt acel vechi romantic, care munceşte o perioadă la un CD complet, pentru a crea povestea şi starea deplină."
Paul Surugiu - FUEGO
21 iulie 2015

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu