~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

joi, 9 iulie 2015

FUEGO: "Sărbătorim de la primele ore ale dimineţii..."


FUEGO: "Anii au trecut, ne-au adus aproape..."

"Sărbătorim de la primele ore ale dimineţii...
Vedeţi voi, nu ştiu cum să vă spun, dar încă de mic eram fascinat de glasul ei.
Anii au trecut, ne-au adus aproape şi-au creat ceva ce nu poate fi, cred eu, distrus aşa, cu una, cu două - o prietenie de durată, ce a născut şi muzică şi amintiri pentru cândva.
Mirabela Dauer, e ziua ta şi vreau un singur lucru - să ne încânţi multă vreme de-acum încolo, pentru că, nu ştiu exact dacă ştii, dar vocea ta, puternică şi emoţionantă, cu timbru unic, ne impresionează
de fiecare dată.
Şi apoi, vreau să dau ceva "din casă", să ştie toată lumea cât de specială eşti. Poate că noi, cei mulţi din jurul tău, am învăţat ce-i prietenia, ce-i respectul şi adevărul de la tine. Am devenit mai sinceri datorită ţie şi am descoperit taine ale meseriei. Muzica ta şi-a compozitorilor mari vibrează cu noi.
Să continui cu vorbe mari?
Nu mai are rost.
Se ştie că-mi eşti dragă, că te respect şi-aş putea spune multe despre tine. Un singur lucru mai punctez. De atunci, când adormeam în faţa televizorului cântând "Taina nopţii", sau "Dormeau pe-o frunză două stele", până mai încoace, când te priveam, la festivaluri, emoţionat, fredonând "Te-aştept să vii", ori azi, când mă suni şi interpretăm piese împreună, eşti pentru mine - artista model.
Şi cred că data asta, 9 iulie, deloc întâmplătoare, a binecuvântat românii. Le-a dat o MIRABELĂ şi, în acelaşi timp, o supremă ANGELA SIMILEA, o diafană MARGARETA PÂSLARU şi un romantic cu voce de fier - DANIEL IORDĂCHIOAIE, care împlinesc muzica românească din toate timpurile, fiind deja trecuţi la capitolul legende pentru eternitate.
Aşadar, mulţi ani tuturor! "
Paul Surugiu - FUEGO
9 iulie 2015

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu