~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

joi, 23 iulie 2015

FUEGO: "Nu voi lăsa nimic la voia întâmplării..."


FUEGO: "Păstrez surpriza pentru momentul în care facem
lansarea oficială..."

"Am preferat ca vara aceasta să am o singură ocupaţie atunci când vine vorba de relaxare - pictura.
E un fel de terapie ce-mi dă putere şi care, spre surprinderea mea, iese
din ce în ce mai bine.
Astfel că m-am hotărât şi sper să fiţi şi voi de acord cu mine, susţinându-mi noua pasiune - voi lansa o expoziţie ca la carte, cu tot ce am reuşit să fac în mai bine de jumătate de an, de când m-am apucat serios de treabă.
Desigur, mă ştiţi un profesionist, aşa că nu voi lăsa nimic la voia întâmplării - vom avea şi un site naţional, spectaculos, acolo unde veţi putea admira şi achiziţiona toate operele mele, precum şi un catalog de prezentare cu toate detaliile despre simboluri, teme, tablouri,
posibilităţi de livrare.
Exceptând câţiva prieteni apropiaţi, n-am arătat nimănui ce-am făcut. Păstrez surpriza pentru momentul în care facem lansarea oficială. Pot să vă spun doar că am creat un univers al visării şi-al formelor, cu numeroase simboluri şi culori.
Nu vreau să intru pe plaja nimănui, dar ar fi păcat să nu împărtăşesc bucuria mea cu voi.
Vă spun şi-un secret şi chiar nu-i laudă gratuită - după umila mea părere, zic c-am făcut treabă bună.
E o încântare să ştii că, pe lângă activitatea ta, ai mai putut crea ceva, în orice domeniu."
Paul Surugiu - FUEGO
23 iulie 2015

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu