~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

joi, 2 iulie 2015

FUEGO: "Nu sunt neapărat un exemplu..."


FUEGO: "Sufletul îmi dictează
că-i frumos să-mi păstrez
oamenii dragi aproape,
aşa cum sunteţi voi..."

"De dimineaţă, m-am gândit
c-ar fi bine să vă scriu.
Gata mi-s de drum lung, străbătând ţara până în Bucovina eternă, pentru a cânta în Putna plină de virtute, astă seară.
Şi mi-a venit în minte o vorbă înţeleaptă:
"Sunt doar un afectiv care gândeşte cu inima, apărându-se de disperări
cu un plus de pasiune".
Mereu am pus în faţă hotărârile luate din instinct, din ceea ce am simţit. În fond, oricât de puternică ar fi raţiunea, în final răzbate tot sentimentul puternic că trebuie să fac ce-mi dictează inima.
Pasiune am pus în tot ce-am făcut.
Chiar şi când disperările erau mari.
Am mai zis-o de vreo câteva ori, eu nu sunt neapărat un exemplu şi nici înţelepciune extremă nu deţin, în schimb am învăţat că trebuie să învăţ de la viaţă. Iar asta mă face să vă spun şi vouă.
Nu-i neapărat cea mai bună soluţie şi nici să aplicaţi ce zic nu e necesar. Dar tot sufletul îmi dictează că-i frumos să-mi păstrez oamenii dragi aproape, aşa cum sunteţi voi, dăruindu-vă o parte din ce însemn eu.
Aşadar, luaţi decizii pentru final fericit, dar nu uitaţi că la început a fost tot inima. Nu întâmplător mi-am amintit de această vorbă. Ea aparţine unui mare înţelept, un izvor de cunoaştere, un suprem contemporan, maestru al vorbei -
Octavian Paler, care şi-ar fi celebrat azi
ziua de naştere.
Cu muzica mea îi mulţumesc!"
Paul Surugiu - FUEGO
2 iulie 2015

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu