~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

miercuri, 8 iulie 2015

FUEGO: "Nu-s extrem de priceput, dar îmi place..."


FUEGO: "Asta-i bucuria cea mare - că pot face ceva
doar pentru mine..."

"Cum vara asta nebună nu-mi dă pace deloc, mi-am propus să mă întorc la vechile pasiuni. N-am renunţat niciodată la ele, doar că acum vreau să fie ceva serios.
Ţineţi minte... de când eram mai tânăr, că spuneam că-mi place pictura?
Ei bine, da...
Şi nu doar la stadiul de privitor. Ci fix acolo, implicat, cu pensonul în mână, acuarelele în diverse combinaţii şi pânza pe care să aştern tot felul de picturi cu vise,
până-n zori de zi.
Luându-mă, în ani, cu altele, am uitat cât de relaxant e să faci asta.
Nu-s extrem de priceput în tehnici complexe, dar îmi place, am ceva cunoştinţe şi cred că e asemeni fiecărei acţiuni întreprinse de noi - atunci când aşezi şi voinţă şi suflet în ce faci, rezultatu-i dintre cele mai bune.
De azi, am reînceput să pictez.
Treptat.
Sper să-mi iasă.
Momentan, cum în ultima perioadă am tot fost înconjurat de flori,
le-am luat pe ele în primire.
Asta-i bucuria cea mare - că pot face ceva doar pentru mine, în aşa fel încât să mă relaxeze pe deplin.
Promit să vă ţin la curent şi să vă arăt când sunt gata lucrările mele.
Staţi liniştiţi, că nu e o alternativă
pentru muzică!
De ascultat, puteţi să o faceţi în continuare, pentru a vă răcori!"
Paul Surugiu - FUEGO
8 iulie 2015

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu