~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

duminică, 26 iulie 2015

FUEGO: "Nu mi-e ruşine să spun asta..."


FUEGO: "Mă simt onorat când sunt invitat să fac atmosferă..."

"Ştiţi ce-i cel mai plăcut la profesia de artist, pe lângă toate celelalte - succes, faimă, satisfacţii, premii?
E faptul că pot interacţiona, în mod direct, cu oamenii, fiind un mic fragment din bucuria lor.
Iar eu sunt norocosul al multor astfel de momente cu tineri speciali, cu părinţi împliniţi, pentru că le cânt exact atunci când timpul ia decizii pentru ei - la nunţi ori botezuri.
Şi nu mi-e ruşine să spun asta...
Dimpotrivă...
Mă simt onorat atunci când sunt invitat, peste tot în ţară şi în Moldova, să fac atmosferă, să creez, cu muzica mea, petrecerea de neuitat.
Şi am eu grijă să fie aşa cum trebuie - le cânt şi de dragoste şi piese ample, apoi etno, populară, apoi latino şi un dance melodic. (...)
De asta nici nu simt oboseala şi stresul - am oameni preţioşi pe care-i cunosc şi care mă fac mândru că-s român de-al lor..."
Paul Surugiu - FUEGO
26 iulie 2015

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu