~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

miercuri, 1 iulie 2015

FUEGO: "Nu eram eu băiat rău..."


FUEGO: "Tinereţea de atunci
n-am cum să o mai întorc..."

"Dom'le , ce să mai zic?
Nu eram eu băiat rău, dar aveam bandană şi geacă de piele.
Băteam timid la porţile afirmării. Cântam ceva pop-rock şi-mi doream să ajung pe scena mare, să fiu alături de modelele mele.
Nu e suficient să ai talent.
Ai nevoie de şansă şi de context pentru a putea dovedi cu adevărat ce poţi să faci.
Apoi vine provocarea.
Să te menţii şi să încerci să-ţi păstrezi mintea limpede, pentru a duce pasiunea mai departe şi a bucura oamenii.
Cum tinereţea de atunci n-am cum s-o mai întorc, ştiu sigur că pot milita pentru păstrarea viselor şi pentru nobleţea aceea pe care ţi-o conferă bucuria de a face ce-ţi place, cu orice preţ.
Chiar dacă pic şi eu uneori,
încerc să mă ridic.
Cântând.
O făceam încă de atunci, din tinereţe.
Orice eşec era un pas către a cânta mai intens, mai mult şi mai bine.
Ştiu că eram în permanenţă
în competiţie cu mine.
Aşa am rămas!"
Paul Surugiu - FUEGO
1 iulie 2015

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu