~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

duminică, 19 iulie 2015

FUEGO: "Cânt peste tot unde sunt invitat..."


FUEGO: "Sunt onorat atunci când urc pe scenă..."

"Întâlnirea mea cu voi, de pe oriunde aţi fi din ţară, mă bucură la maxim.
Tot la maxim sunt şi sentimentele.
Ştiţi foarte bine ca eu cânt peste tot unde sunt invitat cu drag, unde oamenii mă aşteaptă şi văd în mine şi în muzica mea un prilej de sărbătoare.
Pentru publicul meu, venirea mea, fie că e la zile de localităţi sau la evenimente private, e o sărbătoare pe care-mi doresc
să o fac de neuitat.
Nu mai departe ieri...
Am făcut pauză de la pictură şi de la înregistrări, şi-am cântat, căci asta ştiu să fac cel mai bine, prietenilor din Bezdead, împreună cu doamna Irina Loghin.
Poate că unii vor spune că nu-i important.
Ei bine, eu nu merg pe acest principiu.
Fiecare om are dreptul la artă, la muzică, iar eu sunt onorat atunci când urc pe scenă în faţa celor ce mă iubesc.
Tot ieri am poposit şi la Ariceşti, prin Prahova, iar azi, cu dragoste de voi,
vin spre Moldova."
Paul Surugiu - FUEGO
19 iulie 2015

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu