~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

vineri, 31 iulie 2015

FUEGO: "Animalele pot să ne schimbe pe noi..."


FUEGO: "Necuvântătoarele au candoarea şi simplitatea pe care noi am pierdut-o..."

"Am un nou prieten.
Nu-i prea vorbăreţ, în schimb e deştept focului şi nu face nici un deranj.
Eu nu sunt un împătimit, până la extrem, al animalelor, dar mi-s dragi pentru că pot, fără vorbe, să ne schimbe pe noi, cei care avem grijă de ele.
Uneori stai şi te întrebi cum de ghemotoacele de blană reuşesc să înnobileze oamenii, dându-le strălucire. Pe alţii îi domoleşte.
Nu au raţiune, dar cuprind în privirea fără înţeles, universul lor limitat, ce te face să-ţi dai seama că tu, cel mai important dintre fiinţe, nu eşti cu nimic mai presus decât un câine, dacă nu-ţi depăşeşti condiţia, dacă nu lupţi.
Ăsta mic, Leonard, s-a ataşat de mine şi nu vă spun că acum nu mai reuşesc să-l dezlipesc de mine.
Nu-i sunt eu stăpân!
Necuvântătoarele, lipsite de apărare, au candorea şi simplitatea aceea pe care noi, din dorinţa de a fi cât mai sofisticaţi,
am pierdut-o."
Paul Surugiu - FUEGO
31 iulie 2015

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu