~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

miercuri, 22 iulie 2015

FUEGO: "Am realizat o bijuterie..."


FUEGO: "Folclorul mă împlineşte şi mă păstrează român..."

"Am zis că vremea de afară este destul de stresantă, aşa c-ar fi bine ca măcar eu să vă dau un motiv real de bucurie, anunţându-vă, în premieră, despre ce va fi vorba în albumul ce va apărea luna următoare,
până în 15 august.
Cu sunet de tobe spun doar...
"RĂU MĂ DOR, OCHII, MĂ DOR".
Voi ştiţi că eu iubesc şi respect folclorul românesc, din cele mai vechi timpuri, de la esenţe, până azi, la ritmurile mai moderne şi mai petrecăreţe. Aşa că mi-am propus ca verii să-i adăugăm ritm popular, mai ales că au trecut 10 ani de la ultima mea apariţie discografică de acest tip. Şi nu orice fel de ritm, ci unul construit de maestrul
NICOLAE BOTGROS
şi
ORCHESTRA "LĂUTARII" DIN CHIŞINĂU.
Întregul material este realizat împreună cu ei şi cuprinde, pe lângă piese pe care le ştiţi, într-o variantă specială şi noutăţi care vor reuşi să vă emoţioneze.
Alături de Casa de discuri "Euromusic" şi de producătorul meu muzical, Florin Puică Dat, am realizat o bijuterie în care cântecele cele mai frumoase şi mai speciale şi-au făcut loc.
Am trecut prin fiecare etapă a autenticităţii românești, de la vechile balade şi doine, până la muzica de petrecere, la Romica Puceanu sau Gică Petrescu.
Folclorul mă împlineşte şi-mi dă posibilitatea de a exprima, prin frumuseţi de cânt şi ritm, bucuria neamului nostru.
Mă păstrează român oarecum şi nu-mi lasă conştiinţa să o ia razna!
Ştiu că nu-i cool să iubeşti folclorul, dar e o datorie să-l cunoşti!"
Paul Surugiu - FUEGO
22 iulie 2015

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu