~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

joi, 16 iulie 2015

FUEGO: "Am multe idei de pus în aplicare..."


FUEGO: "Nu mi-am propus
să devin pictor..."

"Pasiunea nu-i pasiune adevărată, dacă nu o faci conştiincios, cu sârguinţă şi relaxare.
Aşa că m-am pus cu burta pe carte, m-am pus la punct cu detalii despre tehnici şi culori, mi-am lăsat imaginaţia să zboare şi am început, temeinic şi zilnic, să pictez.
Am strâns deja ceva încercări. Prietenii apropiaţi îmi spun că sunt destul de reuşite pentru un începător.
Dar nu mă culc aşa pe-o ureche.
Plăcându-mi foarte tare, merg mai departe şi în curând vă voi arăta primele tablouri marca FUEGO.
Cum universul artistic are multiple faţete, mă regăsesc în povestea legată de combinarea culorilor, de studiul artei, de perioadă, simboluri şi teme.
Nu mi-am propus să devin pictor, pentru că oricum eu merg pe principiul că fiecare îşi are locul său, acolo unde s-a pregătit şi unde ştie cu adevărat să facă performanţă. Dar ştiu 100% că pasiunea mea a trecut la alt nivel, ştiu că-mi place şi că pot evolua.
Poate cine ştie, în toamnă vă surprind cu o expoziţie spectaculoasă...
Până una alta, merg să pictez. Nu de alta, dar se usucă vopseaua şi am multe idei de pus în aplicare."
Paul Surugiu - FUEGO
16 iulie 2015

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu