~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

duminică, 7 iunie 2015

FUEGO: "Vreau să ne fie bine şi să ne bucurăm..."


FUEGO: "Vă transmit o parte din belşugul României..."

"Nu-i surpriză că străbat ţara în lung şi-n lat. N-am făcut un calcul exact, dar vorbim deja de ordinul sutelor de mii de kilometri în activitatea mea din ultimii ani.
Dar oricât aş fi de obosit, tot îmi place să mă opresc pentru câteva clipe, să mă încarc cu bogăţia supremă a ţării mele - natura.
Zău c-ar trebui să fie exploatată şi chiar mulţi dintre colegii mei ar trebui să aibă în vedere asta atunci când fac şedinţe foto.
Pentru că-i prag de vară şi weekend călduros, vă transmit o parte din belşugul României. N-am stricat, să ştiţi, cultura de grâu, da-i mare lucru să vezi, pe distanţe lungi, plantaţii întregi ce te liniştesc prin felul în care se îngână cu soarele, la asfinţit.
Nu ştiu cum se face, dar la asfinţit, ţara noastră e mai semeaţă, e mai îmbelşugată. În case, belşug eu vă pot aduce doar prin muzica mea. Nu-i poate cea mai mare fericire, dar ştiu eu că alină şi sporeşte cumva binele.
De asta vreau să ne fie bine şi să ne bucurăm împreună de tot ce ne oferă România, pentru a vedea apoi ce putem îndrepta la ea, acolo unde este cazul, şi la noi."
Paul Surugiu - FUEGO
7 iunie 2015

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu