~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

miercuri, 10 iunie 2015

FUEGO: "Vă doresc poveşti reuşite printre muzici..."


FUEGO: "Fotografia imortalizează trăiri..."

"Ca într-un labirint, în existenţa noastră avem parte de tot soiul de încercări, care de care mai intense. Le ţesem, se ţes şi reuşim, oarecum, să trecem peste toate, puţin şifonaţi, dar cu o imensă satisfacţie - aceea că suntem suficient de puternici şi raţionali încât să putem străbate lecţiile primite.
M-am adaptat şi eu, mai nou, principiului "selfie".
M-am pozat într-o grădină, gândindu-mă la felul în care e făcută natura umană, ca un labirint între bucurii şi dezamăgiri, fugind în permanenţă unele după altele.
Cred că pozele făcute de tine însuţi transmit mai mult.
În fond, fotografia asta face - imortalizează trăiri şi pune în peliculă zâmbetul.
Ca în muzică!
Povestea din spatele creaţiei este cea care defineşte o reuşită. Ceea ce vă doresc şi eu - poveşti reuşite printre muzici de împlinire!
Dacă printre ele se află şi muzica mea,
m-aş bucura."
Paul Surugiu - FUEGO
10 iunie 2015

Un comentariu:

  1. Draga domnule Paul Surugiu,e adevarat ca viata e uneori ca un LABIRINT...plina de surprize si neprevazut...dar cunoscindu-va felul de a gindi si de a fi, sunt sigura ca le veti face fata.... uneori cu delicatete, ca asa va este firea si educatia, dar uneori cu brutalitate...cred ca exista si ceva din LEUL infuriat in dumneavoastra...ha,ha,ha...Dezamagirile si bucuriile vor exista si in viata dumneavoastra...poate le simtiti mai tare decit alte persoane, deoarece sunteti ca "mesager al IUBIRII" o persoana foarte sensibila ...apoi atunci cind pui suflet sigur ca ori ce sageata tot in suflet ajunge...Cu toate astea sper ca simtiti in dumneavoastra ca v-ati nascut un INVINGATOR...deci zimbiti lumii, asa cum o faceti cu zimbetul dumneavoastra placut si sincer...si depasiti ori ce RAU...ori ce PIEDICA...Cit despre o POVESTE chear ieri am incercat, gindinu-ma la dumneavoastra o MELODIE si text intitulata "PENTRUCA SUNT ROMANTIC"...si una mai veche "DE CE-MI BATE atit de tare inima"...De fiecare data cind va cint ceva....Sper sa ma apropii de ceie ce asteptati dumneavoastra din partea muzicii si a textelor...Cu drag. Elena Cesar von Sachse..

    RăspundețiȘtergere