~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

sâmbătă, 20 iunie 2015

FUEGO: "Uneori mă las dus de val..."


FUEGO: "Suntem nişte lumânări ce se topesc..."

"Aseară am văzut un film pe care vi-l recomand, nu pentru că ar fi vreo capodoperă, ci doar pentru că vorbeşte cu relaxare despre viaţa de artist, despre sacrificiile altora, despre încăpăţânarea noastră şi despre felul în care muzica ne transformă, ne vindecă şi ne poate face să ne păstrăm capul pe umeri atunci când toate se dărâmă prin preajmă.
Filmul - "Danny Collins" - e cu Al Pacino şi întruchipează un star rock care îşi găseşte, după lungi greşeli, oamenii aproapiaţi, dezamăgindu-i, dar ulterior reparându-şi greşelile cu puterea muzicii.
Păstrând proporţiile, m-am regăsit în povestea lui.
Oricât de iubiţi am fi, pe scenă, noi suntem nişte lumânări de consum ce se topesc. Uneori cu folos, alteori doar
cu scopul de a distra.
Vă spun şi un secret - până la urmă, nici pentru noi şi nici pentru voi, adevăratele emoţii nu sunt atunci când
artistul e pe scenă, ci după.
Voi trăiţi mesajul, decantaţi emoţia sau judecaţi, noi ne trăim visul, ne bucurăm şi plecăm, cu satisfacţii sau tristeţi,
în alt decor.
Azi vă reamintesc de o piesă compusă de mine, acum vreo câţiva ani, pe versurile actorului basarabean Gheorghe Urschi.
Uneori am inspiraţie şi, sprijinit de-un text bun, mă las dus de val.
Asta-i muzica, cea care te poartă pe valuri până dincolo de cunoscut!"
Paul Surugiu - FUEGO
20 iunie 2015
Accesaţi:

Un comentariu:

  1. Domnule Paul Surugiu, va felicit ..melodie e superba, aveti taletul de-a da melodii compuse un PLUS DE MUZICALIATE, de duiosie, de freamat interior, de sentimente suave si calde, prin interperetarea dumneavoastra si prin voce......Cu toata admiratia si dragul Elena cesar von Sachse

    RăspundețiȘtergere