~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

joi, 18 iunie 2015

FUEGO: "Timpul e din ce în ce mai scurt..."


FUEGO: "Încerc să-mi construiesc un colţ de Rai..."

"V-am povestit că mai nou mi-am descoperit alte hobby-uri.
Unul dintre ele e grădinăritul.
Expert nu devin şi nici timp prea mult nu am pentru asta, în schimb mă relaxează şi m-a provocat să-mi doresc să aflu mai mult despre plante, flori şi arbuşti.
Încerc să-mi construiesc un colţ de Rai, în care să-mi găsesc inspiraţia şi... sincer vă spun că-i o activitate care nu te solicită prea mult, dar care îţi aduce suficiente satisfacţii cât să te simţi deconectat complet de toată lumea plină de stres şi informaţie.
De asta cred că atunci când, din întâmplare, simţim că nu ne regăsim, cuprinzându-ne plictiseala, e bine să ne uităm în jur şi ne vom da seama că putem face lucruri diverse pentru noi, găsind noi pasiuni.
Eu m-am pus la punct cu informaţiile, iar în prezent sunt în perioada în care caut să văd cât mai multe tipuri de grădini.
Timpul e din ce în ce mai scurt şi dacă nu facem nimic să-l fructificăm în favoarea noastră, ajungem mai apoi în situaţia în care ni se va întoarce împotrivă.
Aşa că vă propun să căutaţi noi plăceri şi bucurii mici în ceea ce vă înconjoară.
Fără să uitaţi de muzică, desigur...
Ea ne va fi alături în permanenţă!"
Paul Surugiu - FUEGO
18 iunie 2015

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu