~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

luni, 22 iunie 2015

FUEGO: "Să dăm super ofertă la emoţii..."


FUEGO: "Vă provoc să-mi spuneţi ce emoţii aveţi voi cu ale mele cântece..."

"Vară e, dragii mei, şi mi-am propus ca săptămâna aceasta să dăm
super ofertă la emoţii.
De asta vă provoc să-mi spuneţi ce emoţii aveţi voi cu ale mele cântece.
Eu fac reducere la povestioare şi vă transmit, ca bonus, câteva dintre trările mele legate de piesele pe care le-am scris sau
care mi-au fost scrise.
La fel ca la supermarket,
oferta-i diversă şi la noi.
Avem cântece care ne transmit şi nouă o anumită stare, pentru că sunt experienţe, dar şi cântece de consum, pe care le facem pentru că sună bine, pentru că ne plac ori creează atmosfera propice petrecerii.
Pentru artişti, muzica se brodeşte să fie, dincolo de profesie, şi un mijloc prin care-şi pot spune viaţa şi toate lucrurile
care-i influenţează.
Prima mare reducere.
Pentru că e istorie legată de mine, nu cer în schimb decât să o ascultaţi pe repeat toată vara, chiar dacă nu-i noutate,
atât timp cât vă regăsiţi.
Totul e simplu.
Regretatul Mihai Câmpeanu Gaston, din Târgu Neamţ, mi-a transmis un text în care mi-am revăzut anii de cândva, care se duceau, unul câte unul, sub răsărit de lună.
Muzica s-a potrivit - un cover al anilor '80, care-a legat amintirile mele
cu trecerea timpului.
Aşadar - audiţie plăcută şi nu uitaţi că aştept emoţiile voastre!"
Paul Surugiu - FUEGO
22 iunie 2015
Accesaţi:

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu