~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

marți, 16 iunie 2015

FUEGO: "Nu renunţaţi la vise!"


FUEGO: "Am întâmpinat o mulţime de piedici..."

"Ne lovim de ziduri atunci când încercăm să izbutim. Ni se închid poteci şi ni se pare oarecum că toată lumea conlucrează împotriva noastră.
N-am crezut niciodată că un zid nu poate fi doborât dacă îţi doreşti cu ardoare.
Vă mărturisesc că am întâmpinat o mulţime de piedici. Mulţi mi-au spus să mă las de cântat, că nu voi realiza nimic, că există deja artişti ca şi mine, că nu voi putea trăi bucuria de a avea propriul meu public.
I-am lăsat să ridice zidul şi mi-am văzut de drum. Până la urmă, o barieră pusă în calea visului deschide o nouă poartă a voinţei.
Şi aşa, încurajat oarecum de cei ce nu mi-au acordat girul lor, am răzbit, m-am chinuit, am învăţat şi-am muncit şi iată-mă aici, scriindu-vă în această dimineaţă în care soarele are din nou planuri mari cu noi.
Nu renunţaţi la vise oricât de multe piedici ar apărea pe parcurs.
Luptaţi cu ei, luptaţi cu voi şi credeţi în puterea voastră!
Imaginea de mai jos m-a purtat cu gândul la începuturi, când visam.
Azi îmi doresc să măresc visul şi să-l duc mai departe prin voi.
Între timp, am adunat ceva muzică de suflet, iar din marea colecţie vă dăruiesc azi o altă poveste, despre dragoste, scrisă de
Ilie Gorincioi, un talentat
compozitor basarabean,
pe versurile lui Iurie Palanciuc."
Paul Surugiu - FUEGO
16 iunie 2015
Accesaţi:

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu